Proč jsme jiní

“Od spuštění Repêchage® v roce 1980 bylo mým osobním závazkem poskytovat ty nejinovativnější a nejúčinnější produkty péče o pleť. Tento závazek pramení ze dvou věcí: z mého původu jako “estetičky” a z mé osobní zkušenosti s mořem.” Lydia Sarfati

Repêchage® nabízí více než 180 produktů včetně ikonické Four-Layer Facial®, kterou Cosmopolitan UK nazval „nejlepším obličejovým ošetřením století“. Jejich unikátní složení z mořské vody, řas a dalších přírodních složek vás přesvědčí svými velkolepými účinky. Zakladatelka společnosti, Lydia Sarfati, zavedla v kosmetických službách jako první tvz. „unidózový systém“, v jehož rámci jsou všechny produkty očíslovány, změřeny a otevřeny až v době konkrétní služby. Výsledek? 

Konzistentní profesionální výsledky. Lydia Sarfati se celosvětově věnuje také pokročilému vzdělávání v oblasti kosmetiky a prodejních technik. Její metody péče o pleť praktikují špičkoví estetici po celém světě a vyučují se na více než 200 školách. Repêchage® působí již v 54 zemích světa. Odteď je k dispozici i vám.

Přehrát video

Vzděláváme profesionály

V Repêchage® se aktivně věnujeme pokročilému vzdělávání. Nabízíme školení značky, terapeutické tréninky a marketingové techniky. Každý zástupce značky absolvuje školení a zkoušky na Postgraduální akademii péče o pleť Lydie Sarfati. I my, Repêchage® Slovensko a Česká republika, pravidelně navštěvujeme beauty výstavy a akce po celém světě. 

Pokud se k nám přidáte, můžete získat přístup k unikátním vzdělávacím zdrojům, které vám pomohou rozvíjet vaše dovednosti v oblasti kosmetiky a prodejních technik.

Radíme klientům

Repêchage® není jen produkt, ale promyšlený systém. Repêchage® je cesta, která otevírá možnosti. Možnosti pro vás, klientky, jak správně pečovat o svou pleť a také pro vaše kosmetičky, aby vás uměly usměrnit a poradit. 

Repêchage® jednoduše ví, co dělá. Nabízí produkty a ošetření pro každý typ pleti, různé věkové kategorie, v krásném balení, s postupem krok za krokem tak, aby byl výsledek dokonalý. Proto profesionálové, kteří s námi spolupracují, dokážou každému klientovi sestavit dokonalý plán jeho cesty za krásnou pletí.

STARÁME SE

Historie Repêchage®

1980-1989

Lydia Sarfati uvádí ikonické Four Layer Facial. Editorka Andrea Robinson absolvuje první ošetření a píše o něm ve Vogue. Článek získává velkou pozornost. Repechage® rychle stoupá na popularitě v New Yorku. Lydii navštěvují slavné osobnosti a spolupracuje s lídry kosmetického průmyslu. Vyvíjí kultovní C-sérum a další produkty pro domácí péči. Stává se mezinárodní hvězdou a expanduje do Asie a světa.

1989-1996

Lydia otevírá Repechage® Manhattan City Spa. Získává ocenění, zvedá laťku kosmetického průmyslu, stanovuje nové standardy a láme rekordy v managementu a marketingu. Stává se radní pro časopis Dermascope. Repechage se rozšiřuje do Středomoří a celé Asie. David, Lydiin manžel, vstupuje do společnosti a stanovuje plány pro rozrůstající se Repechage® rodinu.

1997-2000

Repechage® představuje Rapidex Marine Exfoliator, v hygienickém unidózovém balení i pro domácí použití. Kromě jiných ocenění, vyhrává celosvětově novinka Peppermint Sea Twist, revoluční tělové ošetření. Repechage® otevírá nové výrobní, vývojové a tréninkové středisko v New Jersey.

2001-2008

Mileniální léta přinášejí exkluzivní hydratační ošetření, měnící životy statisícům klientů. Shiri, dcera Lydie, se stává hlavou marketingu. Repechage® a Lydia se pravidelně objevují v populárních televizních show. Na New York International Beauty Show vzniká spolupráce s organizací CIDESCO. Lydia píše knihu: "Success At Your Fingertips". Repechage® představuje nový Spa koncept - Facial Bar pro zaneprázdněné klienty.

2009-2018

Repechage® se globálně rozšiřuje do Evropy, Indie a Asie, včetně čínského trhu. ISO 9001:2015 certifikát potvrzuje mezinárodní standardy. Spolupráce s univerzitními profesory v získávání extraktů z mořských řas na pobřeží Maine se prohlubuje. Repechage® Tweens mania přináší společné kosmetické zážitky pro dívky a jejich mámy. Úspěšně se představuje Fusion Treatment.

2019-2022

Společnost sponzoruje hudební nadaci, zavádí zlatý standard v řadě Vita Cura, mění obaly produktů. V roce 2020 přehodnocuje výrobní kapacity a vyrábí dezinfekční přípravky pro veřejný sektor během pandemie. Rok 2021 přináší inovativní produkty, ocenění za onkologickou estetiku a novou nadčasovou řadu Hydra Dew Pure. Rozšiřuje svou působnost. Vita Cura Triple Firming Cream získává cenu NewBeauty za nejlepší zpevňující krém.

A co bude dál?

Staňte se členem rodiny Repechage® a prožívejte úžasnou cestu ke kráse s námi.