Životní příběh
Lydie Sarfati

Narodila v Legnici v Polsku, ve městě poblíž českých a německých hranic. Jako mladá dívka byla zanícenou studentkou přírodních věd, zejména chemie a biologie, stejně jako umění, zejména literatury. To byl začátek její životní vášně, ve které spojila své tvůrčí síly s touhou po vědeckých poznatcích. Pochopila, že poznání toho, jak a proč věci fungují, bylo pro ni hnací silou při tvorbě a formulování nových produktů.

Začátky ve světě krásy

Příchod do USA v roce 1970 jí poskytl nové příležitosti k praktickému využití jejích znalostí a vášně pro krásu. Po získání kosmetické licence začala pracovat na Madison Ave, kde se věnovala míchání kosmetických produktů a make-upu. Po ukončení práce vedoucí kosmetičky v jedné z nejlepších newyorských lázní se vydala na vlastní cestu a v roce 1977 otevřela svůj první salon na 53. ulici a Madison Ave. Rychle se stala odbornicí pro péči o pleť pro mnohé osobnosti a celebrity. V roce 1980 představila kultovní ošetření 4 Layer Facial, zcela novou koncepci jednodávkových aplikací na obličej, která vznikla z potřeby zajistit důslednou, 100% účinnost, spokojenost a hygienu pro každého klienta. Toto ošetření obličeje, založené na vrstvách čerstvě sklizeného výtažku z mořských řas (včetně našeho nejprodávanějšího C-Serum) a termální minerální lift off masky, se ukázalo jako ošetření, které navždy celosvětově změnilo profesionální péči o pleť.

“V tomto odvětví neznám nikoho tak prozíravého jako Lydii. Před 30 lety vytvořila minerální masku, když to nikdo nedělal, a dnes se o ní mluví. Lydia je mou ikonou krásy.”

Andrea Robinson, bývalá redaktorka časopisu Vogue

Rodinná firma

Dnes Lydia svou vizi a vášeň sdílí s manželem Davidem, spoluzakladatelem a provozním ředitelem, a dcerou Shiri, výkonnou viceprezidentkou a marketingovou ředitelkou. Společně dohlížejí na výrobní, výzkumné, vývojové a školící zařízení o rozloze 50 000 čtverečních metrů v Secaucus ve státě New Jersey. Repêchage® je v současnosti přední značkou profesionální péče o pleť založené na mořských řasách a jiných přírodních složkách. Společnost si zakládá na špičkovém výzkumu a vývoji nových produktů. Využívá patentovanou metodu extrakce mořských řas, díky které získává nejkvalitnější výtažky, které se používají ve všech jejích výrobcích a ošetřeních.

V průběhu let Lydia Sarfati nejenže přinesla obrovský přínos do tohoto odvětví, ale také určila standardy, jak by se to mělo dělat.


Joel Gerson, PhD
 autor Milady’s Standard Textbook for Professional Estheticians a Milady’s Standard Fundamentals for Estheticians

Lydiina vášeň pro estetiku

Lydia Sarfati je jednou z průkopnic v oblasti estetiky v USA, která stanovuje profesionální a obchodní standardy v tomto odvětví. Její metody péče o pleť praktikují špičkoví estetici na celém světě a vyučují se ve více než 200 školách v USA a na celém světě. Sarfati působí jako předsedkyně sekce CIDESCO U.S.A, hlavní mezinárodní asociace pro kosmetickou terapii na světě. 

Tato asociace ji ocenila prestižní CIDESCO Medaille du Merite a Sarfati získala také titul “Polská a americká žena roku 2019”, který jí udělilo sdružení polských a amerických podnikatelek (WE). V roce 2020 získala Sarfati ocenění ROI-NJ Champions of the C-Suite, kterým se oceňují nejvlivnější CEOS v NJ. 

Lydia je také autorkou knihy „Úspěch na konečcích prstů: Jak uspět v podnikání v oblasti péče o pleť.“, kterou napsala s cílem pomoci profesionálům v salonech a lázních dosáhnout požadovaného úspěchu. Napsala také několik učebnic včetně „Milady Standard Esthetics: Fundamentals, Twelfth Edition, (Cengage Learning, 2019)“ a „Oncology Esthetics®, (Oncology Training International, 2020)“.

Mise Lydie

„Od uvedení značky Repêchage na trh v roce 1980 je mým osobním závazkem poskytovat ty nejinovativnější a nejúčinnější produkty péče o pleť a ošetření, které skutečně fungují. Tento závazek vychází ze dvou věcí: z mé praxe kosmetičky a z mých osobních zkušeností s mořem. Vždy chci, aby moji klienti odcházeli z profesionálního ošetření obličeje s lepším vzezřením a pocitem, než když tam poprvé vstoupili, a aby viděli přetrvávající výsledky i několik dní po odchodu. To byl můj cíl, když jsem poprvé otevřela svou kliniku péče o pleť, a je to důvod, proč i dnes pokračuji ve vývoji a vytváření inovativních ošetření a produktů. “”Sea for yourself” nebo přesvědčte se sami, proč je Repêchage vaší druhou šancí na krásnou pleť. Ten rozdíl si zamilujete.”